UWAGA: Komunikat o zamknięciu serwisu 5 maja 2024 roku.

KONTAKT DLA PARTNERA

Masz pytanie?

Sprawdź odpowiedzi na często zadawane pytania.

Zakładanie sklepu i podstawowa konfiguracja

Tak, sklep może funkcjonować pod dowolną domeną która jest w posiadaniu partnera lub można wybrać nazwę w domenie selino.pl
Możesz wybierać spośród dostępnych szablonów sklepu. Możliwa jest też zmiana przewodniego koloru elementów na jeden spośród 18 kolorów. Poprzez manipulację sliderami oraz układem strony głównej, możesz dostosować jej wygląd do własnych preferencji.
Oczywiście, można wgrać własne logo sklepu lub wybrać spośród dostępnych domyślnie. Można również zmienić favicon.

Dodawanie i zarządzanie produktami

Oczywiście. Możliwe jest utworzenie kategorii pierwszego i drugiego stopnia
Tak. Możliwe jest wgranie do 6 własnych zdjęć do każdego produktu.
Można zdecydować czy dany produkt ma być oferowany we wszystkich dostępnych kolorach, czy tylko w jednym wybranym w kreatorze.
Istnieje możliwość utworzenia grup produktów. Produkty z grupy będą wyświetlane zawsze na stronie produktu, który do tej grupy należy.
Jest to produkt w którym klient może wprowadzić własny tekst np. imię, datę urodzin lub własne zdjęcie.

Promowanie sklepu oraz narzędzia sprzedażowe

Oczywiście, można tego dokonać w panelu sklepu, w zakładce Ustawienia sklepu > Kody śledzące.
Tak. Wystarczy w panelu sklepu dodać odpowiednie klucze aplikacji.
Tak. Kody można dodawać poprzez panel sklepu. Można je dodawać na określone produkty, kategorie lub na wszystkie produkty.
Tak. Dla każdego produktu można ustawić osobną cenę promocyjną.

Finanse i rozliczenia

Oczywiście że tak. Selino oferuje dwa sposoby rozliczeń – dla osób prowadzących działalność gospodarczą, w oparciu o fakturę lub dla osób fizycznych w oparciu o umowę o dzieło. Wyboru sposobu rozliczeń dokonuje się w panelu sklepu.
Wypłaty środków można dokonać w dowolnym momencie, jeśli wartość środków do wypłaty brutto przekracza 250zł
Nasz księgowość realizuje przelewy w terminie do 14 dni roboczych od momentu wgrania do naszego systemu poprawnie wypełnionych dokumentów niezbędnych do realizacji wypłaty.

Kwestie prawne

Administratorem danych osobowych klientów, zgodnie z zapisem w polityce prywatności, jest Selino.pl
Nie. Wszystkie sklepy utworzone na platformie Selino, otrzymują w momencie założenia zunifikowany regulamin sporządzony przez Selino.pl
Wszystkie reklamacje oraz zwroty towarów są realizowane zgodnie z zapisami w regulaminie i obsługiwane w pełni przez Selino.

Dane kontaktowe

Adres

SNAPWEAR sp. z o.o.

ul. Fabryczna 5A

00‑446 Warszawa

Email

wspolpraca@selino.pl

Na maile odpowiadamy do 24h
w dni robocze.

Infolinia

Infolinia: +48 575 676 006

Dostępna w godz. 9:00 - 16:00
w dni robocze.

Ładowanie...